Rowy - Marynarska 4 13, II piętro
W naszej ofercie m. in. : Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, ogrzewanie, parking w garażu, wędkowanie, jazda na rowerze, piesze wycieczki, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Możliwe wystawienie faktury, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, całkowity zakaz palenia, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, Wi-Fi, lokalizacja przy samej plaży, winda, parking na miejscu, pokoje dla niepalących, Dostęp do personelu medycznego, bezpłatny parking, zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje rodzinne, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, prywatna plaża, plac zabaw dla dzieci, ogród, parking, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, dostęp do Internetu, leżaki lub krzesełka plażowe, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, piesze wycieczki, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, plac zabaw, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, wycieczki rowerowe, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, bezpłatne Wi-Fi, prywatny parking, sklep na miejscu, plaża, parasole przeciwsłoneczne, sejf, Wynajem rowerów, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Maseczki dla gości, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 16:00 a kończy o godzinie 10:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament 13 Blue Marine o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracownikówpodróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 41 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Rowy - Apartament 13 Blue Marine, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.252471